
1.Co należy zrobić w momencie gdy paczka nie została dostarczona na czas przez firmę kurierską DHL ?
- Każdy Klient po nadaniu przez nas paczki otrzymuje na adres mail numer przesyłki.
- Paczka kurierska DHL / InPost powinna dotrzeć do obiorcy nie później niż w dwa dni robocze od jej nadania.
- Posiadając numer listu przewozowego paczkę można śledzić na stronie:
DHL: https://www.logistics.dhl/pl-pl/home/sledzenie.html lub można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 42 634 53 45
InPOST: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek b można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 722 444 000 - Reklamację odnośnie nieterminowego dostarczenia paczki należy składać na stronie
DHL: https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html
InPOST: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2. Co należy zrobić w momencie paczka została do mnie dostarczona, a produkty znajdujące się w środku są uszkodzone ?
INFORMACJA DLA PACZEK DHL:
- Jeśli zamawiamy paczkę do rąk własnych i dostarczą ja firma kurierska DHL, paczkę należy otwierać przy kurierze w celu sprawdzenia zawartości paczki. Jeśli odbieramy paczkę z Punktu Parcel, również należy otworzyć paczkę przed opuszczeniem punktu w celu weryfikacji wszystkich produktów.
- Jeśli zaistaniała sytuacja, że paczka nie została otwarta przy kurierze lub w punkcie parcel, a produkty zostały uszkodzone, należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta DHL i postępować według zaleceń - telefon do kontaktu +48 42 634 53 45
- Paczka nie może być oklejona w taśmy DHL, jeśli zobaczycie Państwo taśmy innych firm niz Makitu.pl, HybrydoweLakiery.pl tzn, że paczka została przez kogoś otwarta i należy szczególnie się jej przyjrzeć.
- Jeśli wystąpią w paczce jakieś uszkodzone produkty, należy wypełnić wraz z kurierem protokół szkody. Oryginał protokoły szkody należy zachować dla siebie oraz przesłać zdjęcie lub skan na maila reklamacje@makitu.pl w celu poinformowania nas o zaistniałej szkodzie.
- W kolejnym roku należy złożyć reklamację na stronie https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html Należy wypełnić wszystkie pola w formularzy oznaczone gwiazdką.
- Firma kurierska DHL ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
- Formularz reklamacyjny możesz także wysłać na adres:
DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Targowa 35
90-043 Łódź
INFORMACJA DLA PACZEK INPOST:
- Jeśli po otrzymaniu paczki i jej rozpakowaniu, nie później niż 24h od momentu dostarczenia paczki okazało się, że produkty będące w paczce są uszkodzone należy założyć reklamacje do firmy InPost wypełniając formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
- Paczka nie może być oklejona w taśmy InPost, jeśli zobaczycie Państwo taśmy innych firm niz Makitu.pl, HybrydoweLakiery.pl tzn, że paczka została przez kogoś otwarta i należy szczególnie się jej przyjrzeć.
- Jeśli wystąpią w paczce jakieś uszkodzone produkty, należy wypełnić wraz z kurierem protokół szkody. Oryginał protokoły szkody należy zachować dla siebie oraz przesłać zdjęcie lub skan na maila reklamacje@makitu.pl w celu poinformowania nas o zaistniałej szkodzie.
- Firma kurierska InPOST ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
